گروه حوادث: جوان مسلح بعد از ورود به مدرسه‌ای در منطقه توسولای فنلاند، با کشتن مدیر مدرسه دانش آموزان را به رگبار بست، اما سرانجام دستگیر شد.

به گزارش سی ان ان، جوان مسلحی هراسان ووحشتزده به دبیرستان جوکلا در منطقه توسولا در نزدیکی هلسینکی(پایتخت فنلاند) رفت و در حالی که تهدید به قتل عام دانش آموزان مدرسه می‌کرد به اطاق مدیر مدرسه که زن میانسالی بود رفت.

مدیر مدرسه که متوجه خطر شده بود، زنگ هشدار را به صدا درآورد و از دانش آموزان خواست از کلاس‌های خود خارج نشوند و در این هنگام بود که صدای شلیک گلوله به گوش رسید.

لحظاتی پس از آغاز این حمله خونین، جوان مسلح به سوی دانش آموزان مدرسه آتش گشود و تعدادی از آنها را نیز مجروح کرد و سرانجام درمحاصره پلیس قرار گرفته و دستگیر شد.

به گزارش سی ان ان، ماری اسپیلا، یکی از معلمان مدرسه به خبرنگاران گفت: به‌نظر می‌رسد که علاوه بر مدیر مدرسه که به قتل رسیده است، حداقل 4 دانش آموز دیگر نیز زخمی شده باشند که حال آنها بسیار وخیم است، به گفته او فرد مسلح یک جوان 18 تا 21 ساله بود.

هفته گذشته فیلمی ویدیویی روی یکی از سایت‌ها قرار گرفته بود که در آن از قتل عام در مدرسه جوکلا خبر داده بود. یک نسخه از این فیلم بر سایت یوتیوب قرار گرفته‌است.

کد خبر 36066

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز